نقش سیاق در تفسیر آیة تبلیغ
پدیدآورعباس اسماعیلیزادهمحبوبه غلامی
نشریهسراج منیر
شماره نشریه4
تاریخ انتشار1399/04/07
تعداد صفحات25
مقالات مشابه
بررسی شأن نزول آیه «سَأَلَ سَائِلٌ بِعَذَابٍ وَاقِعٍ» از منظر فریقین
نام نشریهمطالعات قرآن پژوهی نور وحی
نام نویسندهفارض رجب اف
معناداریِ بخشی از آیه یا آیات، هم در سیاق و هم خارج از سیاق
نام نشریهمطالعات قرآن و حدیث
نام نویسندهزهره اخوان مقدم
بررسی دیدگاههای تفسیری ثعلبی، رازی، سیوطی، آلوسی و زحیلی در تفسیر آیه اکمال
نام نشریهمطالعات تفسیری
نام نویسندههادی رزاقی
بررسی تفسیری مراحل اماته و احیاء مبتنی بر آیه ۱۱ سوره غافر
نام نشریهمطالعات تفسیری
نام نویسندهعلی نصیری, آرش رجبی
بررسی و تحلیل آراء مفسران پیرامون آیه «ما فَرَّطْنا فِی الْكِتابِ مِنْ شَيْءٍ»
نام نشریهمطالعات تفسیری
نام نویسندهحمزه حاجی
ارزیابی دیدگاه مفسران درباره معناشناسی «معیشت ضنک» در آیه ۱۲۴ طه
نام نشریهمطالعات تفسیری
نام نویسندهسیدمحمد موسوی مقدم, فتحالله نجارزادگان, شیما محمودپور
بررسی تفسیری فقهی آیه «الا ما ظهر»؛ ره یافت های تاریخی، شواهد حدیثی
نام نشریهرهیافتهایی در علوم قرآن و حدیث
نام نویسندهجواد ایروانی
روش علامه مغنيه در تبيين معناي لغوي و مفاهيم كلمات عصر نزول در تفسير الكاشف
نام نشریهحسنا
نام نویسندهسیدعبدالرسول حسینیزاده, محمد کریمی درچه